Rectangle 122

Waarom jij nu met een bedrijfsblog moet beginnen

1 januari 2021

Aah bloggen, mijn favoriete bezigheid. Mijn bedrijfsblog heeft me al heel wat gebracht: nieuwe klanten, tags op Facebook wanneer mensen vragen hebben over bloggen voor je bedrijf, continue bezoekers ook als ik minder actief ben op social media. En tegelijkertijd onderscheid ik me van mijn concullega’s. Da’s zelfs geen triple win meer, dat gaat veel verder dan dat. En weet je wat nog het mooiste aan bloggen voor je bedrijf is? Het is voor iédereen toegankelijk, welke niche je ook hebt.

 

Heb jij nog geen bedrijfsblog? Of heb je er al een maar moet die even afgestoft worden? Na het lezen van deze blog ga je niet weten hoe snel je eraan moet beginnen. Ik neem je mee in waarom jij nu met een bedrijfsblog moet beginnen en hem best vandaag nog (nieuw) leven inblaast!

 

Een bedrijfsblog kan je nog het beste bekijken als een extra kanaal om met je (potentiële) klanten in contact te komen. Ok, je blog staat meestal wel op je website, maar bekijk die twee maar los van elkaar.

 

Wist je dat mensen al tot 8 keer in contact met jou en je product moeten zijn geweest vooraleer ze de stap zetten om te kopen? Da’s best veel. Je blog is naast je website, social media kanalen en e-mailmarketing een extra online kanaal om je bedrijf te laten zien.

 

Aah bloggen, mijn favoriete bezigheid. Mijn bedrijfsblog heeft me al heel wat gebracht: nieuwe klanten, tags op Facebook wanneer mensen vragen hebben over bloggen voor je bedrijf, continue bezoekers ook als ik minder actief ben op social media. En tegelijkertijd onderscheid ik me van mijn concullega’s. Da’s zelfs geen triple win meer, dat gaat veel verder dan dat. En weet je wat nog het mooiste aan bloggen voor je bedrijf is? Het is voor iédereen toegankelijk, welke niche je ook hebt.

 

Heb jij nog geen bedrijfsblog? Of heb je er al een maar moet die even afgestoft worden? Na het lezen van deze blog ga je niet weten hoe snel je eraan moet beginnen. Ik neem je mee in waarom jij nu met een bedrijfsblog moet beginnen en hem best vandaag nog (nieuw) leven inblaast!

 

Een bedrijfsblog kan je nog het beste bekijken als een extra kanaal om met je (potentiële) klanten in contact te komen. Ok, je blog staat meestal wel op je website, maar bekijk die twee maar los van elkaar.

 

Wist je dat mensen al tot 8 keer in contact met jou en je product moeten zijn geweest vooraleer ze de stap zetten om te kopen? Da’s best veel. Je blog is naast je website, social media kanalen en e-mailmarketing een extra online kanaal om je bedrijf te laten zien.

Lorem ipsum dolores

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.