W

Wat bloggen en sushi met elkaar gemeen hebben

Vrijdagavond zat ik met vriendinnen te genieten van een boot sushi en een glas cava. 

Het was lang geleden dat ik sushi had gegeten en mijn gedachten dwaalden een beetje af. Ik dacht terug aan een moment dat ik zelf eens sushi ging maken. Het zag er niet zo moeilijk uit en was alles in de winkel gaan kopen. Ik volgde alle stappen en toch trok de sushi in de verste verte niet op wat je krijgt wanneer je het besteld. 

En toen besefte ik het ineens: bloggen en sushi hebben veel meer met elkaar gemeen dan je in eerste instantie denkt!

Tijdverlies vs. ontspanning

Want dan mag je nog alle elementen in handen hebben, het was voor mij veel moeilijker om die sushi te maken dan voor de professional in het restaurant. Ik was er dan ook veel meer tijd mee kwijt. En da’s niet erg als het over sushi gaat, want dat doe je om te ontspannen. 

Maar als het over bloggen voor je bedrijf gaat, ben je daar liever toch niet te veel tijd mee kwijt? Je moet ook nog je business runnen, je klanten bedienen, je administratie bijhouden, planningen maken, marketingacties bedenken,… 

Meer tijd voor je business

En dat is exact wat je met een Content Abonnement krijgt: meer tijd voor je core business. Ik neem het bloggen voor je bedrijf op mij. Jij krijgt elke maand een nieuwe blog in je mailbox, aangepast voor SEO, met call to action en drie social media insteken. Je hoeft dus ook niet na te denken hoé je de blog kan gaan delen, dat zit er gewoon mee in.  

Nog tot het einde van de maand betaal je géén opstartkosten voor het Content Abonnement. Da’s een korting van maar liefst €180! Eind januari gaan de deuren dicht en ik weet nog niet wanneer ze weer open gaan…

’t Is dus een beetje van ‘nu of nooit’ 🙂 

Claim meteen jouw abonnement hier

Of wil je meer weten over het Content Abonnement?

PS: Sushi maken kan ik niet, bloggen wel

CategoriesOpinie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CONTENTFABRIEK_LOGO